Pristatymas:
Standartinis pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu užsakymas atitinka minimalią užsakymo sumą 50€. Kitu atveju pristatymo mokestis yra 5€.
Grąžinimas:
Jei užsakymo vertė yra mažesnė nei minimali užsakymo suma 50€ – ir sumokėjote pristatymo mokestį, jis bus grąžintas, jei grąžinsite visą užsakymą.
Pristatymo laikas:
Pristatymo laikas trunka nuo 3 d.d. iki 7 d.d. išimtimis iki 10 d.d.
Pateikiant užsakymą galite pasirinkti, ar jūsų užsakymas būtų pristatytas į jūsų namus arba į paštomatą.
Kai Jūsų paketas bus perduotas omnivai ar kitam pasirinktam pristatymo būdui, atsiųsime Jums elektroninį laišką, patvirtinantį išsiuntimą, taip pat ir siuntos kodą. Su juo galėsite sekti siuntos eigą.
Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu.
Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo.
Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el.laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas. Jeigu norite pakeisti pristatymo datą ar adresą, prašome susisiekti tiesiogiai su kurjeriu.
Ar reikia mokėti už pristatymą?
Standartinis pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu užsakymas atitinka minimalią užsakymo sumą – 50EUR. Kitu atveju pristatymo mokestis yra 5EUR.
Informuosime Jus apie numatomą pristatymo datą paskutiniame užsakymo žingsnyje ir el.paštu. Pristatymo data gali kisti priklausomai nuo pasirinktų prekių ir pristatymo būdo. Tikslesnę pristatymo datos prognozę rasite el. laiške, kurį išsiųsime vos tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas.
Numatytas būtent jūsų užsakymo pristatymo laikotarpis nurodytas siuntimo patvirtinimo el. laiške, kurį išsiuntėme jūsų el. pašto adresu. Taigi, jei svarstote, kur yra jūsų užsakymas, palaukite tiek, kiek nurodyta.
Stebėjimo nuorodą rasite siuntimo patvirtinimo el. laiške, ji bus suaktyvinta per 24 valandas.
Atkreipkite dėmesį, kad siunta gali būti pristatyta į paštomatą ar paketų atsiėmimo punktą po pirmo nesėkmingo pristatymo. Tai gali įvykti be perspėjimo, tačiau visada siuntą galite sekti naudodamiesi siuntos sekimo nuoroda, kurią atsiuntėme Jūsų užsakymui palikus mūsų sandėlį.
Užsakymą taip pat galite paspaudę šią nuorodą: https://kidsplay.lt/uzsakymo-sekimas/
- Prekių grąžinimo kaštus apmoka pardavėjas.
- Prekės gali būti grąžintos per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.
- Prekės priimamos atgal jeigu:
- prekės yra brokuotos;
- prekės atkeliavo nepilnos komplektacijos;
- prekės neatitinka skelbimo aprašymo;
- prekę gavote per klaidą ne tą ar ne tokią kokios tikėjotės;
- prekė yra nenaudota, originalioje pakuotėje, nesurinkta/neišrinkta.
- Jeigu prekės buvo naudotos, tačiau kokybiškos ir pirkėjas nori grąžinti nepatikusią panaudotą prekę (ne vėliau kaip po 14 dienų nuo prekės gavimo), toks grąžinimas yra priimamas, pardavėjas apmoka grąžinimo kaštus, tačiau grąžina 50 procentų naujos tokios prekės vertės.
- Kidsplay.lt grąžinant prekes vadovaujasi nuostolinių sutarčių taisyklėmis kurių įgyvendinimo kriterijai, tvarka ir išimtys yra įtvirtinti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 - 6228 straipsniuose. Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalis numato, kad „Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“.
- Prieš grąžindamas prekę, klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir užpildyti jam pateiktą prekės grąžinimo formą.
- Prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje, nenaudota.
- Išpakuota, panaudota ir sudėta atgal į originalią pakuotę prekę yra laikoma naudota ir už tokią prekę yra grąžinama 50 proc. už ją mokėtos sumos.